Sunday, March 13, 2011

Hari Cuti...

Lagu ini aku dapat ilham waktu saat cuti yang membosankan... maggi menjadi menu utama!!!
tapi lagu ni takde time la plak nak recordkan... hmmm :(

Aku tujukan khas buat Sang Bayu... <3<3<3<3

Maggie yang mengenyangkan! haha

Hari ini aku cuti,
Duduk di depan tv,
Sambil makan maggi,
Menghabiskan off dayku.

Duduk termenung dari tadi,
Malas pula aku nak mandi,
Bila bf sampai nanti,
"eh honey.. tak siap lagi?."

perempuan macam aku..
memang sukar difahami..
sebulan sekali memang moody..
"well..memang semulajadi"

Owh kekasih ada satu pesan utkmu,
Jgn lah lekas cemburu,
Kurangkan sifat egomu,
moga kita kan bersatu..

Satu ku pinta darimu..
Terima hati aku yang satu..
Buang semua curigamu..
Dalam hatiku hanya kamu...

perempuan macam aku...
tak suka dimanipulasi...
setiap hari menagih janji..
dari kekaseh yang sejati...



 

3 comments:

  1. mendalam maksud lirik nie..hehe
    nice lyric..teruskan berkarya ye ^_^

    ReplyDelete
  2. wahhh...dari maggi pun bole jadi lirik lagu.
    i wonder how the song would sound like...bole la uploadkan lagu ni nanti eh...cheers.

    ReplyDelete
  3. lagu dia rancak hehe :) insyaAllah nanti upload ye...

    ReplyDelete

Copyright © Celoteh Beeha Designed by azhafizah.com