Wednesday, September 12, 2012

MobTV.MY dalam ingatan!


Kenangan di MOBTV...

I'm gonna miss u......!

Banyak perkara yang aku dapat belajar di MOBTV. Walaupun tak sampai setahun di sini, banyak pengalaman manis dan pahit aku perolehi.

Doakan MOBTV.MY sukses dan menjadi TV online tersohor dalam Negara...

Ini semua staff MobTV yang comel2 belaka!

Ini dia tiga orang BJ Mobtv yang datang dengan pelbagai 'pakej'! Hehe 

Sempat bergambar sewaktu rakaman Hari Raya MOBTV

Ini dia CEO MOBTV... Super duper senior MassComunication ITM.... En Abdul Hamid Mohamed

Ini dia 'Sound Engineer' MOBTV... Selalu aku mintak tolong dia kalau nak buat VO... 

Gigih jurukamera MOBTV setting kamera untuk shooting Hari Raya... 

Teringat masa awal2 dekat Parlimen aku minta Tok Him buat ucapan Raya awal2. Haha!

Ini dia kuih raya office bagi... Sampai sekarang ada stok lagi dekat rumah haha!

Itu dia Kameraman MOBTV duduk gigih... 

Ini dia antara orang yang terpenting dalam MOBTV... 

Bergambar bersama Azizi dan Didi sewaktu 'Bank Islam Treasure Hunt' di Kuantan.

Permaisuri Parlimen gigih buat stand upper! 


Ajax.. Antara kameraman yang berpengalaman dalam MOBTV... Waktu ini kami menemubual pandangan AMINAH RHAPOR mengenai isu 'penglibatan Artis dalam politik'. 

Nasib aku kurang baik, tayar ku pancit di tengah jalan. Nasib baik dah selesai tugasan...






No comments:

Post a Comment

Copyright © Celoteh Beeha Designed by azhafizah.com