Wednesday, June 6, 2012

"Oh Najib! My handsome lovely boy with pink lips"

Kalau tengok lelaki ini di kaca TV terutamanya di rumah. Mesti akan kedengaran "Oh my handsome lovely boy with pink lips". 

Suara yang 'annoying' itu datangnya dari adik aku sendiri yang sangat suka dengan Perdana Menteri Malaysia sekarang iaitu Datuk Seri Najib Razak.

Terkenal dengan slogan '1Malaysia', jangan terkejut kerana adik aku ini antara peminat beliau. 

Pernah aku letak avatar BBM aku PM Najib, dan waktu tu adik aku teruja dan tanya.. "Bila ni jumpa Najib?, wahh,"

Ada juga peminat PM kita ni kan? Jadi aku nak kongsi bersama anda semua gambar-gambar koleksi PM Najib yang aku dah tangkap sewaktu membuat liputan media. 


NAJIB RAZAK RASMI MENARA POLIS DI BUKIT AMAN BERNILAI RM320 JUTA. 











No comments:

Post a Comment

Copyright © Celoteh Beeha Designed by azhafizah.com