Saturday, June 6, 2015

Hanya pakai losyen, boleh turun 2 inci sebulan


Siapa yang mahukan lemak-lemak tak diundang di perut ni kan?
Wanita terutamanya mengalami masalah perut berlipat, lemak pejal dan sebagainya.

Saya juga tidak terkecuali.

Biasalah kan kalau selepas berkahwin, tak kira perempuan ke lelaki ke, kalau dah bahagia mesti naik badan. Tapi sebenarnya, kita kena jaga juga kerana kegemukkan mengundang pelbagai penyakit.


Ini gambar paling terkini selepas pakai losyen Vene


Meh sini kita nak kongsikan produk apa kita pakai sampai turun dua inci dalam masa tak sampai sebulan!


Ini dia! Pengasasnya Kak Vene saya kenal sewaktu membuat temubual segment IKS di Astro AWANI. Dalam pada itu, saya mencuba dan menakjubkan! ia sangat berkesan.



Total turun bulan ini...
2 1/2 inci...
Berkat usaha gigih nak langsing..
Sapu cream #venelotion dua hari sekali di perot
Sit up 20kali sebelum tidur...
Skipping dua minit sehari..
Alhamdulillah!


Ok ni kita nak kongsi gambar kita buat perbezaan pulak ya!

nampak tak beza? kiri tu gambar bulan lepas. turun 2 inci! belah kanan

Nanti saya buat lagi perbezaan gambar. Saya target nak turun lagi seinci. Semoga berhasil!

Harga Vene Lotion ni RM100 satu kotak. Kalau nak beli saya juga jadi dealer. Boleh email saya
di nabihah.hamid@gmail.com

saya akan bagi harga diskaun.. Thank you!



10 comments:

  1. rm100 brapa gram beeha? nak nakkk jer...
    perut dah mcm pregnen 3 bln ni. kalu naik tren siap ada org offer seat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak.. rm100 untuk 150 gram. tapi harga beeha jual rm80 hehehe tak termasuk wang pos

      Delete
  2. tahan bopa lama ni (^____^) macam besss ja

    ReplyDelete
  3. is folo di #147 na (^___^) salam ukhwah

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita pakai sebulan hehe Alhamdulillah dah turun 3 inci!

      Delete
  4. salam kenal.. dtg dari Blog Azhafizah ;)

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. nanti lepas pantang awak pakai tau hehe!

      Delete

Copyright © Celoteh Beeha Designed by azhafizah.com